یک تماس نگران کننده به سلامت شناختی Dianne Feinstein نگرانی اضافه می کند: NPR


سناتور دایان فاینشتاین در 11 مه به شهادت سنا در کاپیتول هیل گوش خواهد داد.

از طریق برندان اسمیالوفسکی / AFP Getty Images


مخفی کردن عنوان

کپشن را تغییر دهید

از طریق برندان اسمیالوفسکی / AFP Getty Images


سناتور دایان فاینشتاین در 11 مه به شهادت سنا در کاپیتول هیل گوش خواهد داد.

از طریق برندان اسمیالوفسکی / AFP Getty Images

ربکا تریستر، روزنامه نگار تصمیم گرفت تا مشخصاتی از مسن ترین سناتور ایالات متحده، دایان فاینشتاین از کالیفرنیا، که در 22 ژوئن 89 ساله می شود، بنویسد. و در حالی که شاهکار تریستر بر کارنامه طولانی و روایی فاینشتاین تمرکز دارد، در مورد ویژگی های شناختی سناتور نیز سؤالاتی ایجاد می کند. سلامتی.

NPR: t در مجموع با تریستر، نویسنده مجله The Cut، در مورد تماس نگران کننده ای که با فاینشتاین دو روز پس از تیراندازی در مدرسه در Uvalde، تگزاس داشت، صحبت کرد.

تریستر می‌گوید: «من عمیقاً از واقعیت‌های بسیار فوری و سردی که ما در میانه‌ی آن هستیم، احساس ناراحتی کردم. در مجموع.

تریستر با فاینشتاین گفت‌وگوی تلفنی 30 دقیقه‌ای داشت و او در مورد نمایشنامه طولانی‌اش «دایان فاینشتاین، نهادگرا» گزارش می‌داد. او نوشت:

هیچ چیزی که او می گوید نشان نمی دهد که وضعیت برای همسالانش بیش از حد معمول بدتر شده است، اما همچنین تعهد فوری به بحران های مختلف پیش روی ملت را نشان نمی دهد. … هر سوالی که می پرسم – در مورد رادیکالیزه شدن حزب جمهوری خواه، پایان آن قلیهشکست‌های کنگره – با نفوذ ناپذیری مشابهی مواجه شد که نشان‌دهنده ایمان تزلزل‌ناپذیر به قدرت نهادی بود، که در واقع ممکن است توضیح دهد که فاینشتاین و سایر رهبران دموکراتیک کجا اشتباه کرده‌اند.

ایالات متحده با بحران های مختلف و با فروپاشی مورد انتظار در یک لحظه سیاسی پرتنش دست و پنجه نرم می کند رو در مقابل ویدخوش بینی نامناسب به نظر می رسید.

تریستر تصریح کرد که هیچ نظر قطعی در مورد سلامت شناختی فاینشتاین ارائه نکرده است، و همچنین خود را واجد شرایط برای انجام این کار نمی‌داند. با این حال، او اولین کسی نیست که در مورد سلامت شناختی فاینشتاین مشاهداتی انجام می دهد.

اشتباه فاینشتاین در جلسه استماع سال 2020 سؤالاتی را در مورد سلامت او و سن سناتورها ایجاد کرد.

“در واقع، در چند سال گذشته، من شنیده ام که دایان فاینشتاین به طور خاص با مشکلات حافظه کوتاه مدت دست و پنجه نرم کرده است، به طوری که کارکنانش به او اطلاع می دهند و سپس فراموش می کند که چه چیزی به او گفته شده است یا اطلاعاتی در این زمینه دریافت کرده است. همه، “جین مایر اهل نیویورک به من گفت در مجموع در سال 2020

مایر مقاله ای نوشت که در آن مشکلات مربوط به نحوه نزدیک شدن حزب دموکرات به سالمندی و اینکه چگونه فاینشتاین در بحث محوری قرار گرفته است را برجسته کرد. در سال 2018، دموکرات‌های کالیفرنیا از پذیرش فینشتاین برای دور دوم خودداری کردند، اگرچه این مانعی برای انتخاب مجدد او نبود.

نظام سیاسی کنونی به کسانی که مقامات را پذیرفته اند پاداش می دهد و مقامات منتخب را تشویق می کند تا دوره مسئولیت خود را تا زمانی که ممکن است تمدید کنند. تریستر خاطرنشان کرد که نه تنها افراد می توانند قدرت را حفظ کنند، بلکه دولت ها نیز در صورت داشتن مقامات ارشد از مزایایی برخوردار خواهند بود.

تریستر گفت: «ما توسط یک ژرونتوکراسی در کنار دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان رهبری می‌شویم. سنا در تلاش است تا قدرت بیشتری را برای کسانی که مدت طولانی در آنجا بوده اند فراهم کند.»

فاینشتاین اولین سناتوری نیست که برای مدت طولانی درنگ کرده است و برخی جنسیت او را دلیلی برای بررسی دقیق تر ذکر کرده اند. استروم تورموند تا 100 سالگی در سنا باقی ماند.

به گزارش پولیتیکو، در افق انتخابات 2024، فاینشتاین انتظار استعفای زودهنگام را ندارد و ادعا کرده است که قصد دارد تا پایان دوره ریاست جمهوری خود نامزد شود.