بررسی فیدلیتی پرستیژ بهمن (FIDELITY PRESTIGE)

فهرست مطالب

بررسی فیدلیتی پرستیژ بهمن ()


اگر علاقهمند به خرید این خودرو هستید، همین الان میتوانید به صفحه خرید دانگ فنگ کراس در دیوار مراجعه کنید و آگهیهای این خودرو را مشاهده کنید. در مدل قبلی برای تعویض دنده راننده باید حالت دستی را فعال کند، ولی در این مدل گیربکس بدون نیاز به فعالسازی حالت دستی، راننده قادر است دنده را عوض کند و اگر دوباره دخالتی صورت ندهد، سیستم دوباره به حالت اتوماتیک برمیگردد. گرچه شاهین با پیشرانه ۱.۵ لیتری و توربوشارژر کار میکند، ولی موتور قدیمی دارد و بازدهی سیستم سوپاپ شاهین پایینتر از تارا است. آپشنها: آینه برقی، شیشه بالابرهای جلو و عقب برقی، سیستم اخطار دهی خرابی موتور، کامپیوتر سفر. آپشنها: صفحه نمایش هفت اینچی لمسی، سیستم رهیاب، دوربین دنده عقب، سنسور پارک، آینه برقی، شیشه بالابر برقی، کروزکنترل. آپشنها: شیشه بالابر و آینههای برقی، نمایشگر لمسی هشت اینچی به همراه بلوتوث، سانروف برقی، سنسور پارک، دوربین دنده عقب، کروز کنترل. آپشنها: سانروف برقی، سنسور پارک دنده عقب، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، آینه برقی. آپشنها: صفحه نمایش لمسی ۶.۵ اینچی، آینه برقی به همراه گرمکن، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، سانروف برقی.  ​​​.


روغن موتور خودرو

تندر ۹۰ اتوماتیک، یکی از ماشینهای دنده اتومات ارزان بازار است که با وجود اینکه از یک سیستم گیربکس قدیمیتر نسبت به رقبا استفاده میکند، ولی کماکان از فروش بیشتری برخوردار است و گزینه مطلوبی در بین رقبای همرده خود به حساب میآید هرچند که تندر ۹۰ هزینه نگهداری پایین دارد، اما به نسبت رقبا تقریبا هیچ امکاناتی به شما نمیدهد. این ماشین مجهز به یک گیربکس اتومات ۴ دنده ساخت ژاپن است که عملکرد نسبتا مطلوبی را ارائه میکند. در ادامه ویژگیهای فنی و امکانات این دو ماشین را مقایسه میکنیم. دنده اتومات این ماشین نیز عملکرد قابل قبولی دارد. در گیربکس دستی، راننده با گرفتن کلاچ و انتخاب دنده مناسب، دنده را تعویض ماشین‌های لوکس وارداتی در ایران – آکادمی مالی مسعود میکند. کنترل این دسته اهرمی شکل مقدوراست به صورت اتوماتیک صورت بگیرد یا در دست راننده باشد. از آنجایی که هر موتور میتواند به میزان محدودی دور بگیرد وجود گیربکس این تضمین را فراهم میکند که راننده بتواند بدون بالا بردن بیش از حد دور موتور نیروی تولیدی آن را کنترل و سرعت وسایل نقلیه را افزایش دهد. نسبت انتقال دنده یک خودروهای سواری ، حدود 4 می باشد یعنی سرعت چرخ های خودرو ، یک چهارم سرعت موتور می باشد و قدرت چرخ ها ، چهار برابر قدرت موتور خودرو می باشد. ​&;​!


خودرو دنا پلاس

با ارزانترین خودروهای اتوماتیک در بازار داخلی آشنا شوید جی ۵ به واسطه طراحی، کیفیت پیشرانه و گیربکس اتومات خوبی که داشت، به سرعت در بازار محبوب شد و طرفدار پیدا کرد. اولین واسطه کلاچ است که پل ارتباطی بین سیستم انتقال قدرت و موتور خودرو می باشد و ارتباط بین موتور خودرو و سیستم انتقال قدرت را قطع و وصل می کند. برای سفارش و خرید گیربکس صنعتی با رها گیربکس در ارتباط باشید. بله، با توجه به افزایش هزینه خودروها، خرید اقساطی خودرو بهترین گزینه ممکن است. برای کسب اطلاعات بیشتر، میتوانید به صفحه بررسی مشخصات فنی دانگ فنگ کراس مراجعه کنید. با بررسی دادههای موجود از آگهیهای دیوار باید گفت که قیمت یک دستگاه پژو پارس اتوماتیک صفر در بازار ایران هماکنون حدود ۴۳۰ میلیون تومان است. دادههای دیوار نشان میدهد که قیمت یک دستگاه امویام اتوماتیک (نسخه اکسلنت اسپرت) در بازار ایران حدود ۵۴۵ میلیون تومان است. دادههای دیوار نشان میدهد که قیمت یک دستگاه دانگ فنگ کراس صفر در بازار کشور، هم اکنون در حدود ۴۵۴ میلیون تومان است. دادههای دیوار نشان میدهد که پژو ۲۰۷ اتوماتیک صفر هماکنون در بازار خودرو کشوری قیمتی در حدود ۵۵۱ میلیون تومان دارد. با بررسی اطلاعات حاصل از آگهیهای ثبت شده در دیوار، میتوان گفت که هماکنون قیمت یک دستگاه برلیانس اتوماتیک صفر در بازار حدود ۳۹۹ میلیون تومان است.


در صفحه بررسی مشخصات فنی امویام میتوانید اطلاعات بیشتری از این خودرو به دست بیاورید. در صفحه مشخصات فنی پژو ۲۰۷ اتوماتیک میتوانید بیشتر درباره این خودرو بخوانید. ۲۰۷ هم مانند برادرش ۲۰۶ کیفیت ساخت خوبی دارد و مصرف سوختش پایین است، با این حال کمی در پیچهای تند ناپایدار است و غربیلک فرمانش کیفیت خوبی ندارد. پزو ۲۰۷ اتومات هم یک خودروی ارزان دنده اتوماتیک دیگر در بازار است که همانند پژو پارس مجددا در خط تولید قرار گرفته و از یک گیربکس بهره میبرد. این خودرو از فروش خوبی برخوردار است و خودروی نسبتا خوبی بهشمار میرود. رنو ساندرو اتوماتیک هم یکی دیگر از ارزانترین خودروهای اتوماتیک بازار است که در بین رقبای خود از کیفیت و محبوبیت بیشتری برخوردار است. همچنین، کابین آن از کیفیت ساخت بالایی برخوردار نیست. همچنین، این خودرو امکانات رفاهی بهتری از استپوی دارد. همچنین، رنو تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک نیز قیمتی در حدود ۵۷۰ میلیون تومان دارد. ۹ – رنو ساندرو؛ خودروی ارزان دنده اتوماتیک محبوب ایرانیها! این نکته برای رانندگانی که قصد دارند در آینده خودروی خود را بفروشند، بسیار مهم است.