معرفی 13 پلتفرم برای برگزاری جلسات آنلاین Calidy.com

در واقع هر کار و بهینهسازی که انجام میدهید تا برند شما در شبکههای اجتماعی بیشتر دیده شود یا بازدهی بیشتری از فعالیت در شبکههای اجتماعی کسب کنید به اشاره دارد. بهینه کردن استراتژی شما برای فعالیت در شبکههای اجتماعی، بهینهسازی صفحات شما در شبکههای اجتماعی (شامل عکس،نام کاربری،بایوگرافی و…) ،بهینهسازی محتوا ، بهینهسازی تصاویر و تیترها ، بهینهسازی هشتگها و … همانطور که در قسمت انواع مختلف شبکههای اجتماعی ذکر کردم؛ هر کدام از این شبکهها با هدف خاصی متولد شدند ولی با توسعه قابلیتهای خود با سایر شبکهها همپوشانی پیدا کردند. این تحلیل فقط شامل مخاطبان شما نیست بلکه با استفاده از ابزارهای تحلیلی میتوانید رقبا ، مطالب و کمپینهای خود را نیز تحلیل نمایید. وجود شبکه ملی اطلاعات که از آن با نام اینترنت ملی نیز یاد میشود، اصلا بد نیست و اتفاقا میتوان آن را به فال نیک گرفت، اما نباید این شبکه را جایگزینی برای اینترنت جهانی بدانیم و به این بهانه دسترسی آزاد مردم به اینترنت را قطع کنیم. همچنین شبکه ملی اطلاعات هنوز کامل نیست و راه زیادی برای تبدیل شدن به اینترنت ملی کامل و بدون نقص در پیش دارد که امیدواریم این ایرادها هر چه زودتر برطرف شوند. ​​​​ ​ .

پلتفرم های بومی

این شبکه تحت کنترل دولت قرار دارد و دسترسی کاربران محدود است. در همین رابطه، سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل میگوید چین سالهاست که اینترنت ملی خود را دارد و بستر متناسب با خود را در آن گسترش داده است و اکنون نیز روسیه این اقدام را انجام میدهد. ایران در چند سال گذشته “شبکه ملی اطلاعات ایران” یا اینترنت ملی را توسعه داده است که به معنی استفاده وبسایتهای داخلی مانند آپارات، فیلمیو و اسنپ از سرورهای داخلی به جای خارجی است. این موضوع در نگاه نخست اقدامی لازم و از نظر اقتصادی به صرفه بهنظر میرسد؛ اما نگاهی به عملکرد حکومت ایران در جریان بروز اعتراضهای خیابانی از جمله در آبانماه امسال، نشان میدهد که حکومت (در مورد آبان شورای امنیت کشور ایران به ریاست وزیر کشور دولت حسن روحانی) دسترسی شهروندان به اینترنت را مسدود کرده بود. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تصاویر، موسیقی، فیلم و مقاله و همچنین افکار و عقاید خود را با هر تعداد که دوست دارند به اشتراک بگذارند. با SSO، می توانید زندگی خود را با استفاده از یک مجموعه از اعتبارنامه ها برای دسترسی به همه حساب های خود ساده کنید. در واقع رادیویی که افراد با استفاده از کانالهای مختلف آن و صحبت با یکدیگر تبادل نظر میکنند.مدیریت کارکنان​&;!

امروزه افراد خبره در حوزه امنیت راهکارهای احراز هویت چند عاملی را توصیه میکنند که ترکیبی از راهکارهای فوق برای احراز هویت است. افراد دیگر را دنبال میکنند یا برای کاربران پیام خصوصی ارسال میکنند. یا : تگ کردن افراد در شبکههای اجتماعی به معنی ذکر کردن نام کاربری آنها در کنار یک محتوا است به طوری که آنها متوجه شما شوند. سایتها و سرویسهای جدیدی برای تولید و انتشار محتوا و خودکارسازی فرآیندها برای این شبکهها ایجاد شدند. شما میتوانید یک محتوا را آماده کرده و آن را به این نرمافزارهای آنلاین دهید. چیزی که کلاس آنلاین و وبینار را از دیگر گزینههای آموزش مجازی جدا میکند شباهت و نزدیکی زیاد آن به فضای آموزش حضوری است. چیزی که این شبکه را از خارج کشور غیر قابل دسترسی و نامرئی میکند. همیشه باید به هر گونه فعالیت غیر معمول که ممکن است مشاهده شود توجه نشان داد و نباید از بررسی بیشتر موضوع خودداری کرد. به معنی استفاده از شبکههای اجتماعی برای بیشتر دیده شدن و دسترسی به مشتریان جدید هیراد است.

برای مثال خیلی از کسبوکارها وبسایت را به عنوان پایگاه اصلی کسبوکار خود در فضای آنلاین انتخاب میکنند و از شبکههای اجتماعی تنها برای جذب مخاطب بیشتر و هدایت آنها به وبسایت استفاده میکنند. افزون بر اینها سایتهای نامبرده شده انواع کد تخفیف فیلم و سریال را در اختیار کاربران خود قرار میدهند. اینکه بتوانید مستقیماً از خود مصرفکننده نهایی محصولات و خدماتتان نظرسنجی کنید یک امکان فوقالعاده است که شبکههای اجتماعی در اختیار شما قرار میدهند. شما در این فضا میتوانید با افراد متخصص حوزه کاری خود و حتی متخصصهای دیگر در ارتباط باشید و برای مسائل مختلف از آنها مشورت و راهنمایی بگیرید یا حتی آنها را دعوت به کار کنید. شبکههای اجتماعی فراوانی وجود دارند که شاید تا به حال حتی اسم آنها را نشنیده باشید. شاید بتوانید برای انتشار رپورتاژ آگهی یا نصب بنر و تبلیغ نمایشی با خود منتشر کننده ارتباط برقرار کنید ولی برای تبلیغات کلیکی و پرداخت به ازای کلیک تنها باید از طریق ادنتورکها اقدام کنید. با وارد شدن به فضای این شبکه اجتماعی اندرویدی ایرانی، هم می توانید ایده های خود را به اشتراک بگذارید، باز خوردهای مختلف درباره ایدهتان را بررسی نموده و حتی مشورت گرفته و با استفاده از تجربه دیگران نقاط قوت و ضعف ایده خود را پیدا کنید.