315 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

وقتی عنوان شغلی مطرح می شود، همیشه وضوح کمتری نسبت به آنچه دوست دارید وجود دارد. آژانس کارمندان ، تحلیلگر امنیت شبکه را به عنوان یکی از شش شغل پردرآمد امنیت در فضای مجازی مطرح کرده و بیان کرده که آنها می توانند بین ۹۰،۰۰۰ تا ۱۵۰،۰۰۰ دلار در سال درآمد کسب کنند. پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین رومیت یکی از پیشرفتهترین پلتفرمهای آموزشی است که با ارائه سرورهای بیگ بلو باتن و ادوبی کانکت محیطی کارآمد را برای آموزش آنلاین ایجاد کرده است. قابل توجه است که باتوجه به حضور سرویس فیلیمو در لیست اعلام شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری به عنوان یکی از پرترافیکترین سایتهای کشور، ترافیک مصرفی برای تماشا و دانلود فیلم در این سرویس به وسیله اینترنت سایر اپراتورهای سرویسدهنده اینترنت که فعلا نام آنها در لیست همکاران فیلیمو نیست نیز به صورت نیمبها و با 50% تخفیف محاسبه می شود. به عنوان مثال تغییر در گرافهای منابع شبکه ممکن است یه رفتار غیر معمول را نشان دهد . یا شمارهی کارت به همراه مبلغ و شرایط خرید به درگاه بانکی ارسال میشود و از درگاه خواسته میشود که شمارهی کارت را در درگاه پرداخت ثابت بماند تا در هنگام خرید قابل تغییر نباشد. بهطور کلی سرویسهای بیگ بلو باتن و ادوبی کانکت به صورت خرید اشتراک و پرداخت هزینه قابل استفاده هستند.

پلتفرم های بومی پس از شناسایی سریع مشکلات، باید به آنها پاسخ دهید و در سریع ترین زمان ممکن به حالت ایمن برگردید. امروزه بیشتر شرکت ها در حال واگذاری برخی از نیازهای محاسباتی خود به ارائه دهندگان خدمات ابری هستند و زیرساخت هایی ترکیبی ایجاد می کنند که در آن شبکه داخلی خود مجبور است به طور یکپارچه – و ایمن – با سرورهایی که توسط اشخاص ثالث میزبانی می شوند، همکاری کند. برای اجرای دفاع در عمق، انواع تکنیک های تخصصی و انواع امنیت شبکه وجود دارد که می تواهید از آن استفاده کنید. ابزارها و تکنیک های متنوعی در اختیار شما قرار گرفته است که می تواند به رفع برخی از این نگرانی ها کمک کند ، اما حقیقت این است که این استفاده از خدمات میتواند مشکلات امنیت را برای شما ایجاد کند. اما شاید تأثیر مخربی که یک نقض امنیت شبکه می تواند بر اعتبار کسب و کار شما داشته باشد.  ​​​.

مدیریت کارکنان یادگیری آنلاین فقط این نیست که دانشآموزان به یک ویدیو از صحبتهای معلم نگاه هیراد کنند. امنیت ها برای تمام تجهیزاتی که به شبکه شما متصل می شوند باید مورد توجه قرار گیرد. تقسیم بندی شبکه و قرار دادن ترافیک شبکه در کلاس های مختلف باعث بهبود مدیریت و امنیت میشود. برای یادگیری مدیریت این فایروال میتوان از دوره مقدماتی کریو کنترل فرادرس استفاده کرد. مربیان می توانند اطلاعات و منابع را با دانش آموزان خود ایجاد، مدیریت و به اشتراک بگذارند و دانشآموزان نیز می توانند باهم تعامل و تبادل اطلاعات داشته باشند. کاربرانی که به آنها اجازه دسترسی به شبکه داده شده نیز فقط باید بتوانند با مجموعه محدودی از منابع که برای آنها مجاز شده اند کار کنند. بخش قابل توجهی از این داده ها می توانند اطلاعات حساس باشند، خواه مالکیت معنوی، داده های مالی، اطلاعات شخصی یا سایر داده هایی که دسترسی یا قرار گرفتن در معرض غیر مجاز می تواند پیامدهای منفی داشته باشد. فیلیمو در صورت مشاهده هرگونه اقدام غیر متعارف برای دسترسی به اشتراک، خرید و ورود، این حق را دارد که این اقدامات غیرمجاز را متوقف و در ادامه اشتراک کاربر را لغو کند. امنیت شبکه () روشی برای جلوگیری و محافظت در برابر نفوذ غیرمجاز به شبکه های سازمانی است.

شما باید دسترسی کاربران و دستگاه های غیرمجاز را به شبکه خود را مسدود کنید. اگر هکرها نتوانند به شبکه شما دسترسی داشته باشند سیستم های شما هک نخواهد شد. سپس تا پایان دولت دهم ضمن اصلاحاتی در طراحی، مرحله آزمایشی و پایلوت آن انجام شد. در این مقاله علاوه بر معرفی چنین ابزارهایی به سایر مباحث و نکات پیرامون آموزش امنیت شبکه از جمله چیستی مفهوم آن، لزوم استقرار آن، پیشنیازهای آموزش شبکه و بسیاری از موارد دیگر پرداخته شد. در ابتدا باید بدانیم امنیت شبکه چیست و چگونه می توان امنیت شبکه های کامپیوتری را تامین کرد. می توان گفت رقیب اصلی پلتفرم آموزش آنلاین است، که بیشتر امکانات خود را برای افرادی که از سیستم عامل استفاده می کنند به صورت رایگان ارائه میدهد. پس از اینکه با احراز هویت دو عاملی (2) وارد سیستم شدید، به همه محصولات و خدمات مایکروسافت مانند ، ، و غیره دسترسی خواهید داشت. در سیستم دفاع در عمق مبارزه با تهدیدات در پشت و جلوی فایروال وجود دارد.᠎​​​!