MLB برای اولین بار از سال 1995، زمانی که قرارداد کار منقضی می شود، به سمت قفل می رود



ایروینگ، تگزاس – قرارداد چانه زنی دسته جمعی لیگ برتر بیسبال چهارشنبه شب منقضی شد و این ورزش را در یک قفل قرار داد که به صلح کار پس از 9740 روز در 26 سال و نیم پایان می دهد.

بازیکنان و مالکان چهار معامله متوالی را بدون وقفه به دست آورده بودند، اما بیش از دو سال است که به سمت یک رقابت پیش می روند.

مذاکرات زمانی پایان یافت که مذاکره کنندگان مدیریت هتل اتحادیه را حدود 9 ساعت قبل از انقضای قرارداد در ساعت 11:59 شب به وقت شرقی ترک کردند. بازیکنان گفتند MLB هیچ پیشنهاد اقتصادی اصلی جدیدی در این هفته ارائه نکرده است.

این اتحادیه پس از خشم ناشی از کاهش میانگین دستمزد، بازیکنان طبقه متوسط ​​اخراج شده توسط تیم هایی که حقوق و دستمزد را بر روی افراد ثروتمند متمرکز می کنند و کهنه سربازان رها شده به نفع جوانان کم درآمد، به ویژه در میان باشگاه هایی که تیم های خود را برای بازسازی تخریب می کنند، خواستار تغییر شد.

مکس شرزر، بازیکن تیم نیویورک متس در مورد قرارداد 2016 گفت: “به عنوان بازیکنان، ما مشکلات بزرگی را می بینیم. اول از همه، ما مشکل رقابت و نحوه رفتار تیم ها را به دلیل قوانین خاصی که در آن رعایت می کنند، می بینیم. به همین دلیل باید تنظیماتی انجام شود تا رقابت ظاهر شود.»

یازده هفته باقی مانده است تا پرتاب کننده ها و شکارچیان به تمرینات بهاری در 16 فوریه گزارش دهند و حدود 70 روز دیگر برای دستیابی به توافقی باقی مانده است که اجازه شروع به موقع را می دهد. روز افتتاحیه برای 31 مارس برنامه ریزی شده است و در گذشته حداقل سه هفته آموزش سازماندهی شده لازم بود.

مدیریت، با هدف حفظ محدودیت‌های حقوقی که در دهه‌های اخیر به دست آمده بود، درخواست‌های اتحادیه را برای آنچه که تیم‌ها تغییرات قابل‌توجهی در ساختار اقتصادی ورزش می‌دانستند، از جمله کاهش مدت خدمت مورد نیاز برای داوری رایگان و دستمزد، رد کرد.

بسیاری از باشگاه‌ها به سرعت بازیکنان خود را قبل از قفل شدن و توقف امضاها اضافه کردند، و متعهد شدند که بیش از 1.9 میلیارد دلار در قراردادهای جدید، از جمله رکورد یک روزه بیش از 1.4 میلیارد دلار در روز چهارشنبه، به بازیکنان خود اضافه کنند.

بن چرینگتون، مدیر کل پیتسبورگ، گفت: «احساس می‌کردم حداقل گروه‌های خاصی از بازیکنان آزاد در چند روز گذشته سریع‌تر حرکت می‌کنند.

دو نفر از هشت عضو کمیته فرعی اتحادیه، قراردادهای بزرگی امضا کردند: مارکوس سمین، بازیکن داخلی تگزاس (175 میلیون دلار) و شرزر (130 میلیون دلار).

شرزر گفت: “این واقعا سرگرم کننده است.” من طرفدار این بازی هستم و دیدن این که همه در حال حاضر امضا می‌کنند و تیم‌ها به‌موقع با هم رقابت می‌کنند، باعث طراوت می‌شود، زیرا در فصول خارج از فصل اخیر شاهد یخ زدن بوده‌ایم.»

از زمان اعتصاب 232 روزه که فصل 1994 را قطع کرد و منجر به لغو اولین دوره مسابقات جهانی در 90 سال شد و باعث شد تا فصل 1995 دیر شروع شود، خیلی تغییر کرده است. این اعتصاب تنها زمانی پایان یافت که یک قاضی فدرال، قاضی آینده دیوان عالی کشور، سونیا سوتومایور، حکم دادگاهی را صادر کرد که مالکان را ملزم به بازگرداندن قوانین کاری قرارداد کاری منقضی شده بود.

متوسط ​​حقوق از 1.17 میلیون دلار قبل از اعتصاب به 1.11 میلیون دلار کاهش یافت، اما پس از آن افزایش ظاهراً غیرقابل جبران خود را از سر گرفت. در سال 2017، یعنی اولین فصل آخرین CBA، قیمت آن به کمتر از 4.1 میلیون دلار رسید، اما با محاسبه ارقام در اواخر امسال، احتمالاً به حدود 3.7 میلیون دلار کاهش می یابد.

این پول به شدت در بالای ساختار پرداخت متمرکز است. از میان تقریباً 1955 بازیکنی که در هر زمان قبل از ماه پایانی فصل عادی قراردادهای لیگ اصلی را امضا کردند، 112 نفر از 31 آگوست امسال 10 میلیون دلار یا بیشتر درآمد داشتند که 40 نفر از آنها حداقل 20 میلیون دلار، با احتساب هزینه های متناسب، درآمد داشتند. برای امضای جوایز .

تعداد 1397 نفر کمتر از 1 میلیون دلار بودند که از این تعداد 1271 نفر 600000 دلار یا کمتر و 332 نفر کمتر از 100000 دلار بودند، گروهی از بازیکنان جوان تر که به خردسالان رفت و آمد می کردند.

رئیس اتحادیه، تونی کلارک، یک پایه اول سابق آل استار که پس از مرگ مایکل وینر در سال 2013 مدیرعامل شد، گفت که بازیکنان متحد هستند و نیاز به کنار هم ماندن برای دستیابی به اهداف مشترک را درک می کنند. طرفین هنوز در مورد فصل 2020 که به دلیل بیماری همه گیر کوتاه شده است، دعوا می کنند و از مدت زمان طولانی بودن فصل انتقاد می کنند و موضع خود را در برابر یک داور بی طرف اتخاذ می کنند.

اتحادیه پول مجوز را نگه داشته است، همانطور که معمولاً هنگام معامله انجام می دهد. بر اساس فرم افشای مالی ثبت شده در وزارت کار ایالات متحده، پول نقد، اوراق بهادار و سرمایه گذاری های خزانه داری ایالات متحده در 31 دسامبر به 178.5 میلیون دلار رسید.

شرزر گفت: “ما صندوق عظیمی از پول در پشت خود داریم که می توانیم به بازیکنان اختصاص دهیم.”

برخی از عوامل بازیکنان حدس می‌زنند که خطوط اعتباری مدیریت ممکن است به دنبال محرومیت از درآمد ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا تحت فشار قرار گرفته باشد، اما امور مالی باشگاه به طور عمومی نسبت به اتحادیه مبهم‌تر است و تعیین قدرت مالی نسبی برای تحمل کار طولانی مدت را دشوار می‌کند. بیکاری.

راب مانفرد که در سال 2015 پس از ربع قرن به عنوان مذاکره کننده کارگری MLB جانشین باد سلیگ شد، ماه گذشته به صراحت اعلام کرد که مدیریت تعطیلی خارج از فصل را به اعتصاب میان فصل ترجیح می دهد.

«ما این مسیر را طی کرده ایم. ما در سال 89 تا 90 تعطیل شدیم. «فکر نمی‌کنم سال 94 برای کسی خیلی خوب کار کرده باشد. من فکر می‌کنم وقتی به ورزش‌های دیگر نگاه می‌کنید، این الگو به کنترل زمان اختلاف کار و تلاش برای به حداقل رساندن احتمال اختلال واقعی در فصل تبدیل شده است. این چیزی است که در مورد آن است. برای جلوگیری از آسیب رساندن به فصل است.»

اسکات بوراس که در مورد قرارداد شرزر مذاکره کرد و قرارداد 325 میلیون دلاری کوری سیگر با تگزاس را متوقف کرد، از اتحادیه برای اصرار بر تغییر برای کاهش انگیزه کاهش حقوق و دستمزد در طول بازسازی، لابی کرده است.

بوراس گفت: “گاهی اوقات قوانین بازی آنها را ملزم به انجام کارهایی می کند که به نفع بازی نیست.” بوراس گفت: “برای اینکه رقیب بهتری برای سال آینده باشند، آنها باید کارهایی را انجام دهند که قوانین به آنها می گوید. انجام دادن.”

حق چاپ © 2021 واشنگتن تایمز، LLC.